İçeriğe geç

Alo 181 E Ne Şikayet Edilir

Alo 181 ne için kullanılır?

Merhaba 181 | Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM)

Alo 181 işe yarıyor mu?

ALO 181 HATTI Riskli yapılar, riskli alanlar, korunan alanlar gibi konularda bilgi aktarımı yapılan hat, dönüşüm sürecinde yaşanan sorun ve şikâyetlerin Bakanlığa iletilmesine ve çözüm aranmasına da olanak sağlıyor.

Alo 181 çevre hattı hangi amaç için kurulmuştur?

Bakanlığımızın görev alanlarıyla ilgili olarak vatandaşlarımızın sorunlarına çözüm odaklı yaklaşılması ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla oluşturulan ve vatandaşlarımızın çevre ve şehircilik konularındaki bilgi talepleri, ihbarları vb. şikayetlerini almak üzere kurulan ALO 181 Çağrı Merkezi, Bakanlığımız tarafından 01.01.2018 tarihinde açılmıştır.

Rahatsızlık veren komşu nereye şikayet edilir?

155 ihbar numarasını arayarak polise ihbarda bulunabilirsiniz. Belediyenizdeki polise ihbarda bulunabilirsiniz. Alo 181’i arayarak Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na şikayette bulunabilirsiniz. Son olarak Sulh Hukuk Mahkemesi’ne dava açabilirsiniz.

Alo 181 hangi şikayetlere bakar?

Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bildirimlerini Alo 181’e iletebiliyor.

181 ne için aranır?

181 numaralı telefon Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın çağrı merkezi telefon numarasıdır. Bakanlıkla ilgili tüm konularda gelen çağrılara cevap veren Alo 181, özellikle İstanbul’da yaşayan vatandaşlardan gelen çağrıları almaktadır.

181 nelere bakar?

Halk arasında “Kaçak İnşaat İhbar Hattı” olarak bilinen bu hat aracılığıyla vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve ihbarlarını Alo 181’e iletebiliyor.

181 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.

181 hangi kuruma aittir?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı geçen yıl yaklaşık 1 milyon 200 bin çağrıya cevap verdi. Geçtiğimiz yıl Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı çağrı merkezi olan ALO 181 tarafından 1 milyon 183 bin 924 çağrıya cevap verildi.

Alo 181 ücreti ne kadar?

Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.

Alo 181 hangi saatlerde?

Servis şu anda hafta içi 08:00 – 18:00 saatleri arasında açık olup, çağrılara cevap verilmektedir.

Çevreye verilen rahatsızlık nereye şikayet edilir?

Çevre kirliliğine ilişkin her türlü şikâyet ve sorularınızı; Bakanlığımızın 0532 0101 181 numaralı çevre ihbar hattına 📍konum, 🤳🏼fotoğraf veya video göndererek iletebilirsiniz.

Komşu rahatsız etmenin cezası nedir?

Şikayetinize bağlı olarak gürültü yapan komşunuza İdari Suçlar Kanunu’nun 36. maddesi uyarınca 124 TL, Çevre Kanunu uyarınca ise 1.450 TL para cezası verilebilir.

Telefonla rahatsız eden kişi nereye şikayet edilir?

”Tüketiciler, izinsiz olarak kendilerine yapılan rahatsız edici telefon görüşmelerine ilişkin; şikâyetlerini elektronik ortamda e-Devlet kapısı İYS veya Ticaret Bakanlığı’nın internet sitesi üzerinden veya şikâyetçinin ikametgahının bulunduğu yerdeki Ticaret Bakanlığı il müdürlüğüne yazılı olarak iletebilecekler.

Birini karakola şikayet edince ne olur?

Polise gidip şikayette bulunmak istediğinizi söylerseniz, görevli memur ifadenizi alır ve kaydeder. Olayı anlattıktan ve şikayette bulunmak istediğinizi ve uzlaşmak istemediğinizi açıkladıktan sonra, polis işlemleri kapatılır ve ifadeniz savcılığa iletilir.

181 nelere bakar?

Halk arasında “Kaçak İnşaat İhbar Hattı” olarak bilinen bu hat aracılığıyla vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve ihbarlarını Alo 181’e iletebiliyor.

Alo 183 ne için kullanılır?

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı çağrı merkezlerinin şiddete karşı Alo 183 ihbar hattı aracılığıyla aile, kadın, çocuk, engelli, yaşlı, şehit yakını, gazi ve gazi yakınlarına yönelik hizmet çağrıları değerlendirilerek danışmanlık hizmeti veriliyor.

Alo 181 ücreti ne kadar?

Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.

Alo 181’den randevu nasıl alınır?

Alo 181 çağrı merkezi aracılığıyla tapu ve kadastro işlemleri hakkında 7 gün 24 saat bilgi almanın yanı sıra, başvuru kuyruğunda beklemeden tapu işlemleri çağrı merkezinden telefonla randevu alabilirsiniz. Ayrıca Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün internet sitesi üzerinden müdürlüklerle iletişime geçebilir veya online randevu alabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir